پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228914
زنگنه: مجموع قيمت بنزين و گازوئيل بيشتر از ۲هزار تومان نمي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/09/29 09:06:32
نمایش : 1522
وزير نفت درباره سخنان رئيس جمهور در زمينه نحوه افزايش قيمت بنزين و گازوئيل گفت: نظر رئيس جمهور اين است که مجموع قيمت اين دو فرآورده از نصف قيمت جهاني آنها بعد از افزايش بيشتر نخواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، بيژن زنگنه گفت: ابهاماتي درباره سخنان رئيس جمهور در زمينه نحوه افزايش قيمت بنزين و گازوئيل مطرح شد، در واقع نظر رئيس جمهور اين است که مجموع قيمت اين دو فرآورده از نصف قيمت جهاني آنها بعد از افزايش بيشتر نخواهد شد.

وي افزود: اگر قيمت بنزين يک هزار تومان و گازوئيل ۳۰۰ تومان محاسبه کنيم، قيمت جهاني اين دو فرآورده اکنون بالاي ۴ هزار تومان است و منظور اين بود که قيمت مجموع بنزين و گازوئيل در هر شرايطي و با هر افزايشي بيشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

وزير نفت ادامه داد: درباره پيشنهاد وزارت نفت براي قيمت بنزين و گازوئيل در لايحه بودجه سال ۹۷ هم ما پيشنهاد قيمت نمي دهيم و دولت هر زماني که تصميم به اضافه کردن قيمت گرفت اعلام مي شود و هنوز اين موضوع در مرحله اي نيست که بتوان قيمتي را براي اطلاع مردم اعلام کنيم.

وي تصريح کرد: درخصوص مطرح شدن قيمت هاي هزار و ۵۰۰ و ۴۰۰ تومان براي بنزين و گازوئيل در خبرگزاري ها نيز اين قيمت ها را من هم شنيده ام اما تا زماني که دولت اعلام نکرده همه چيز را بايد شايعه دانست.

وي اظهار داشت: درباره ميزان افزايش قيمت بنزين و گازوئيل بي اطلاعم و آقاي رئيس جمهور سقف افزايش را اعلام کرده است، البته ما گزينه هاي مختلفي را مطرح کرديم و هر نوعي که تصميم گيري شود آماده اجرا هستيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html